شرکت چینی مکسوس سه خودروی برقی جدید در استرالیا عرضه می‌کند


شرکت چینی مکسوس سه خودروی برقی جدید در استرالیا عرضه می‌کند

شرکت مکسوس که یکی از برندهای گروه چینی سایک محسوب می‌شود، قصد دارد به‌زودی سه خودروی الکتریکی جدید در استرالیا عرضه کند یعنی بازاری که چند سالی است با نام LDV در آن حضور دارد. اولین مدل از این سه، پیکاپ eT60 است که در نوامبر امسال وارد بازار خواهد...

شرکت مکسوس که یکی از برندهای گروه چینی سایک محسوب می‌شود، قصد دارد به‌زودی سه خودروی الکتریکی جدید در استرالیا عرضه کند یعنی بازاری که چند سالی است با نام LDV در آن حضور دارد. اولین مدل از این سه، پیکاپ eT60 است که در نوامبر امسال وارد بازار خواهد شد و اولین پیکاپ تمام الکتریکی بازار استرالیا خواهد بود. این خودرو در ابتدا به‌صورت دو کابین و ۴×۲ با پکیج باطری لیتیوم یونی ۸۸.۵ کیلووات ساعتی در این کشور عرضه خواهد شد. این باطری‌ها با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن ۳۳۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند و با شارژرهای ۱۱ کیلوواتی می‌توان از ۵ تا ۱۰۰ درصد آن‌ها را ظرف ۹ ساعت شارژ کرد درحالی‌که در صورت استفاده از شارژرهای سریع DC، از ۲۰ تا ۸۰ درصد آن‌ها در ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود. eT60 در ظاهر تفاوت خاصی با نسخهٔ درون‌سوز خود ندارد.

شرکت چینی مکسوس سه خودروی برقی جدید در استرالیا عرضه می‌کند

خودروی بعدی، یک ون بزرگ تمام الکتریکی بنام eDeliver 9 است که هم‌زمان با eT60 در نوامبر راهی بازار استرالیا خواهد شد. این خودرو که در نسخه‌های فاصله محوری کوتاه و کشیده و با سقف کوتاه و بلند ارائه می‌شود، مثل همتای پیکاپ خود از یک پکیج باطری ۸۸.۵ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که برد ۲۸۰ کیلومتری را برای آن فراهم خواهد کرد. در صورت اتصال این ون به شارژرهای سریع DC، از ۲۰ تا ۸۰ درصد باطری‌های آن ظرف ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود اما شارژ کامل آن‌ها با شارژرهای ۱۱ کیلوواتی AC به ۹ ساعت زمان نیاز دارد.

شرکت چینی مکسوس سه خودروی برقی جدید در استرالیا عرضه می‌کند

محصول الکتریکی آخر مکسوس برای بازار استرالیا هم یک مینی‌ون هفت‌نفره بنام مافیا ۹ است. این خودرو به باطری‌های ۹۰ کیلووات ساعتی مجهز شده که می‌تواند حداکثر تا ۴۴۰ کیلومتر برد را در اختیار راننده قرار دهد. شارژ این باطری‌ها با شارژرهای سریع از ۲۰ تا ۸۰ درصد ظرف ۳۶ دقیقه انجام می‌گیرد و در صورت استفاده از شارژرهای ۱۱ کیلوواتی این زمان به ۸.۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند. مشخصات کامل این سه خودرو در نوامبر امسال اعلام خواهد شد.

شرکت چینی مکسوس سه خودروی برقی جدید در استرالیا عرضه می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل