تکمیل 149 پروژه ناتمام ورزشی نیازمند 310 میلیارد اعتبار است


تکمیل 149 پروژه ناتمام ورزشی نیازمند 310 میلیارد اعتبار است

خسروی گفت: تکمیل و تعمیر ۱۴۹ پروژه ناتمام ورزشی خراسان جنوبی نیازمند ۳۱۰ میلیارد اعتبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد حسین خسروی ظهر امروز (۱۰ مهر) در نشست خبری به منظور تشریح دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان استان در شش ماه گذشته، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۵۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب ملی حدود ۸۵ درصد آن و از ۸۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب استانی ۳۹ درصد تخصیص داشته است.

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۶۴ پروژه ورزشی بالای ۷۰ درصد، ۳۹ پروژه زیر ۵۰ درصد، ۶ پروژه بین ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۰ پروژه تعمیراتی، افزود: در مجموع این ۱۴۹ پروژه ناتمام ورزشی و تعمیراتی استان نیازمند ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه در این مدت بسیاری از پروژه های ناتمام فعال و تکمیل شده است، ادامه داد: تمام تلاش این بوده که بتوانیم در حوزه زیرساختی و افزایش سرانه ورزشی گامی موثر برداریم.

خسروی با اشاره به وجود ۴۹ هیئت ورزشی استانی و ۳۵۳ هیئت شهرستانی، عنوان کرد: اعتبارات هیئت های ورزشی ۸۵۰ میلیون تومان از ابتدای امسال و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ۱۴۰۰ بوده که به حساب هیئت های ورزشی واریز شده است.

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گریزی هم به اقدامات حوزه جوانان در این مدت زد و گفت: در این حوزه هم اعتبارات به نسبت مشابه سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

وی به وجود ۷۶ سازمان های مردم نهاد حوزه اداره کل ورزش و جوانان در استان اشاره کرد و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و مشاوره های مختلف در حوزه جوانان، اشتغال، ازدواج، تحصیل را از جمله فعالیت های این سمن ها اعلام کرد.

خسروی در پایان تاکید کرد: ورزش استان در شرایط فعلی نیازمند همدلی و همکاری تک تک ورزشکاران، مربیان، داوران، مسئولان هیئت های ورزشی، باشگاه ها، جامعه رسانه ای استان و صاحب نظران این حوزه است تا بتوانیم آینده بهتری را در این حوزه داشته باشیم و شاهد رشد و شکوفایی و درخشش بیشتر ورزشکاران در میدان های مختلف ورزشی باشیم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا