بازدید معاون وزیر علوم از پروژه های نیمه تمام دانشگاه بیرجند


بازدید معاون وزیر علوم از پروژه های نیمه تمام دانشگاه بیرجند

بیرجند- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه بیرجند پیرامون پروژه دانشکده ادبیات دانشگاه اظهار کرد: این پروژه جز مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی بوده و حمایت بسیار خوبی از آن شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه بخشی کوچکی از این پروژه باقی مانده است، گفت: در مرحله تخصیص اعتبارات سفر این پروژه کامل خواهد شد.

خطیبی ادامه‌داد: اگر تکمیل پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند نیاز به اعتبار بیشتری داشته باشد تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات متمرکز وزارت خانه به آن کمک کنیم.

وی یادآور شد: انتظار ما از دانشگاه این بود که بر پروژه‌های عمرانی نظارت بیشتری داشته باشد.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: همچنان از دانشگاه انتظار داریم که در برنامه‌های عمرانی آتی نیز نظارت‌های خود را افزایش دهد تا کیفیت کار افزون شود.

احمد لامعی رئیس دانشگاه بیرجند نیز در حاشیه این مراسم گفت: پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند یک پروژه ملی است که تکمیل آن نیازمند ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

گفتنی است معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه سالن وزرشی خواهران دانشگاه، پروژه نیروگاه خورشیدی و پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید کرد و برای تکمیل آن قول همکاری داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز معلم ورزش با 10 متن تبریک خلاقانه