تکریم سالمندان در جامعه فرهنگ سازی شود


تکریم سالمندان در جامعه فرهنگ سازی شود

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تکریم سالمندان در جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: سالمندان گنجینه تجارب آموزنده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر دوشنبه در بازدید از مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرامش در شهرستان ایوان، با گرامیداشت هفته سالمندان اظهار کرد: تکریم سالمندان و برآورده کردن نیازهای این عزیزان بر ما لازم است، این عزیزان در زمان جوانی خود به جامعه و کشور خدمت کرده‌اند و امروز نیاز به مساعدت و کمک دارند.

وی گفت: سالمندان شخصیت‌ها و افرادی هستند که در زمان جوانی خود، توانمند بوده و متناسب با توانمندی که داشته‌اند به جامعه خدمت کرده‌اند.

امام جمعه ایلام با اشاره به بازدید از مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان ایوان، گفت: امروز توفیقی شد که به همراه مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان ایوان و بهزیستی و خدمت این عزیزان باشیم و با سالمندان این مرکز از نزدیک دیدار و گفت و گو داشته باشیم.

امام جمعه ایلام با تاکید بر فرهنگ سازی تکریم سالمندان در جامعه، بیان کرد: احترام گذاشتن بر این عزیزان لازم است و این خدمات باید به گونه‌ای باشد که این عزیزان در سرای سالمندان احساس غربت نکنند و مشکلات آنان به نحو مطلوب رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت