هدف اصلی دشمن ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در ایران است


هدف اصلی دشمن ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در ایران است

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «داوود عبدالهی» با اشاره به دفاع و رشادت‌های جانانه شهدا از دین و ناموس کشور اظهار داشت: همه به مرور متوجه شده‌اند که حوادث اخیر توطئه دشمن است.

وی با بیان اینکه ظاهر این توطئه‌ها در رابطه با حجاب، بدحجابی، آزادی و… بود اما همه اینها بهانه است، هدف اصلی نشانه گیری دین و ایران اسلامی است گفت: ایران قوی و یکپارچه به صورت دائمی برای غرب و نظام سلطه مسئله ساز است و می‌تواند تأثیرات زیادی بر ملت‌های منطقه داشته باشد و حتی موجب الگو پذیری شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هر حرکت و رفتار سیاسی از ایران بخش عمده‌ای از دنیا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد ادامه داد: در این راستا با تحریم، توطئه، دسیسه‌های متعدد، ایجاد جنگ در کشورهای منطقه، درگیری و هرج و مرج در داخل کشور و هدف شوم و تحقق نیافتنی تجزیه ایران از سوی دشمنان در دستور کار قرار گرفته است.

زیویار با تاکید بر اینکه هدف دشمن ایجاد هرج و مرج و ناامنی است بیان داشت: باید متوجه باشیم که به بهانه حجاب، آزادی و… این هرج و مرج و ناامنی استارت می‌خورد.

وی بیان داشت: دشمن از هر روشی از جمله به شهادت رساندن اصلی ترین سرمایه‌های کشور یعنی مأموران و مدافعین امنیت برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدافعین امنیت، مدافع جان و ناموس مردم هستند گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در ایران است.

زیویار با تاکید بر اینکه مبارزه اصلی دشمن با ایران قوی است تصریح کرد: دشمن می‌داند که دیگر نمی‌تواند با جنگ اقتدار ایران را دچار خدشه کند و ایران در شرایط بازدارندگی قرار گرفته است، در این راستا با ابزار توطئه و این نقشه‌های شوم می‌خواهد به هدف خود که ضربه زدن به ایران و تجزیه ایران است نائل شود ولی زهی خیال باطل.

وی گفت: این غائله‌ها حتماً ایران را قوی‌تر می‌کند، ساختار و نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه، کنار زدن توطئه‌ها، مبارزه با اجانب، مبارزه با استعمارگران و… در نسل‌های مختلف است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود