MSI مادربردهای سری B650 را معرفی کرد؛ طراحی جذاب در کنار عملکرد فوق‌العاده


MSI مادربردهای سری B650 را معرفی کرد؛ طراحی جذاب در کنار عملکرد فوق‌العاده

مادربردهای MSI نه تنها برای گیمرها جذاب است بلکه به انتخاب اول تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. در همین رابطه پس از معرفی پردازنده‌های Ryzen 7000 توسط AMD، شرکت MSI هم از مادربردهای سری B650 رونمایی کرده که برای ارائه بهترین عملکرد برای...

مادربردهای MSI نه تنها برای گیمرها جذاب است بلکه به انتخاب اول تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. در همین رابطه پس از معرفی پردازنده‌های Ryzen 7000 توسط AMD، شرکت MSI هم از مادربردهای سری B650 رونمایی کرده که برای ارائه بهترین عملکرد برای گیمرها، تولید کنندگان محتوا و کاربران طراحی شده‌اند.

دیوید مک آفی، معاون AMD و مدیرکل واحد فروش شرکت اعلام کرده که مادربردهای سری MSI B650 با طراحی جدید و بهره‌مندی از حافظه DDR5 به طور کامل از تمام قابلیت‌های پردازنده‌های Ryzen 7000 پشتیبانی می‌کند.

مادربردهای MSI که به طور خاص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده‌ با پشتیبانی از سوکت AM5 نهایت سازگاری را با پردازنده‌های Ryzen 7000 دارند.

MSI مادربردهای سری B650 را معرفی کرد؛ طراحی جذاب در کنار عملکرد فوق‌العاده

آنطور که MSI اعلام کرده طراحی مادربردهای سری B650 متحول شده و با استفاده از هیت‌سینک‌های بزرگ‌تر و کارآمد‌تر، بهتر از گذشته حرارت را دفع می‌کند.

همچنین MSI برای دفع موثر گرمای SSD از فناوری ویژه‌ای با نام M.2 Shield Frozr استفاده کرده است. این هیت‌سینک‌ها به دفع موثر حرارت SSD و افزایش سرعت خواندن و نوشتن این حافظه‌ها کمک می‌کند.

سری MPG مادربردهای B650 در دو طرح سفید و مشکب به بازار عرضه شده است. به بیان دیگر دو مادربرد MPG B650 CARBON WIFI و MPG B650 EDGE WIFI دارای چهار اسلات M.2 و 6 درگاه SATA بوده و از پردازنده های AMD Ryzen 7000 بهره می برد.

سری MAG مادربردهای B650 محبوب‌ترین و بهترین انتخاب برای کاربران مبتدی است. طراحی ساده و در عین حال مستحکم از ویژگی‌های مادربردهای این سری محسوب می‌شود.

هر دو مادربرد MAG B650 TOMAHAWK WIFI و MAG B650M MORTAR WIFI هر دو مجهز به دو کانکتور 8 پین مجزا برای تغذیه پردازنده بوده و بهره مندی از هیت‌سینک‌های M.2 Shield Frozrs به دفع موثر حرارت SSD و افزایش سرعت خواندن و نوشتن این حافظه‌ها کمک می‌کند.

سری PRO مادربردهای B650 بهترین گزینه برای استفاده سازمانی و اداری است. طراحی این مادربردها به گونه‌ای است که با ظاهر دفتر یا استودیو مطابقت دارد تا کارمندان شاهد ظاهری یکپارچه‌تر در محل کار خود باشند.

دو مادربرد PRO B650-P WIFI و PRO B650M-A WIFI دارای تمام قابلیت‌های محبوب MSI مانند هیت‌سینک M.2 Shield Frozr برای خنک نگه داشتن SSD و دکمه فلش بایوس بوده و هر دوی آنها از 2 اسلات PCIe 4.0 و اسلات M.2 پشتیبانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا