استفاده از شبکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای جهاد تبیین


استفاده از شبکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای جهاد تبیین

بیرجند_ مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: ۵۵ هزار عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند و از شبکه تشکیل شده در آنها برای جهاد تبیین استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی جهاد تبیین بیان داشت:
۶۸۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد از نقاط مرزی تا دانشگاه‌ها تشکیل شده است و ۵۵ هزار نفر در رده‌های مختلف سنی در آنها عضو هستند.

وی گفت: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شبکه‌ای ایجاد شده است که از آن برای جهاد تبیین در بین اعضای این کانون‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح چکامه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ادامه داد: این طرح که شبیه طرح حلقه‌های صالحین بسیج است در مناطق محروم اجرا می‌شود.
به گفته وی برای اجرای جهاد تبیین در فضای مجازی و حقیقی باید محتواهای مناسبی با بهره‌گیری از شیوه‌های هنری تولید شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: باید به گفته مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اقدامات مفیدی انجام شود.

علی فرخنده افزود: باید در شرایط فعلی بر شعارهای اساسی انقلاب بیش از گذشته تاکید شود و تعدد ساختار در زمینه جهاد تبیین کارساز نمی‌باشد.

وی بیان داشت: طرح جامع جهاد تبیین برای بررسی و تصویب در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی تهیه شده است و در کوتاه مدت باید از رسانه‌ها و پیاده نظام در این خصوص استفاده کنیم.

فرخنده با انتقاد از نبود ارتباط بین رسانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی ادامه داد: از فرصت جشن‌های ربیع‌الاول باید برای جهاد تبیین بهره بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها