پیگیری بازرس کل لرستان برای رفع نواقص فنی آزاد راه خرم‌آباد- اراک


پیگیری بازرس کل لرستان برای رفع نواقص فنی آزاد راه خرم‌آباد- اراک

خرم‌آباد- بازرس کل لرستان با اشاره به استمرار پیگیری‌ها برای رفع نواقص فنی آزاد راه خرم‌آباد- اراک، گفت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده این مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری برای رفع نواقص فنی آزاد راه خرم آباد- اراک اظهار داشت: امیدواریم ظرف یک ماه آینده این مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به پیگیری برای تعریض بخش‌هایی از این آزاد راه در استان عنوان کرد: پرسنل آزاد راه در حال فعالیت هستند، ماشین‌های راه سازی نیز در حال فعالیت و کار هستند.

بازرس کل لرستان بیان داشت: قسمت‌هایی از خط کشی‌ها در آزاد راه انجام شده و بخش‌هایی نیز در حال انجام است.

رازانی با اشاره به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در آزاد راه بیان داشت: سفارش ساخت این علائم راهنمایی و رانندگی داده شده و به زودی نصب خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت نیز مکاتبه لازم با اداره راهداری صورت گرفته است افزود: پیمانکار در این رابطه نیز مشخص شده است.

بازرس کل لرستان با اشاره به اینکه لکه گیرهای آسفالت آزاد راه نیز در حال انجام است تصریح کرد: بعد از اینکه تعریض بخش‌هایی از آزاد راه انجام شد، روکش آسفالت بقیه قسمت‌ها تا جایی که فصل سرما اجازه بدهد انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3