خادمین اماکن مذهبی تویسرکان ساماندهی می شوند


خادمین اماکن مذهبی تویسرکان ساماندهی می شوند

همدان- مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از ساماندهی و نظارت بر زائرسراهای بقاع متبرکه و ساماندهی منابع انسانی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان شامل جذب و تمدید خبر داد.

مهدی محمد ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وقف نام برد و گفت: اجرای طرح شمیم حسینی، اجرای نیات واقفین با موضوع‌های پانزده گانه و راه اندازی و ارتقای مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه به نام افق از اهم برنامه‌های عملیاتی در تویسرکان است.

وی از ساماندهی و نظارت بر زائرسراهای بقاع متبرکه و ساماندهی منابع انسانی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان شامل جذب، تمدید، نوسازی، خدمات رفاهی، ارزیابی و رهاسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی منابع انسانی بقاع از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه تویسرکان خواهد بود.

مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان یادآور شد: اعزام مناسبتی روحانیون حوزه علمیه قم و روحانیون بومی به بقاع نیز از جمله برنامه‌های دیگر در شهرستان است.

محمدظاهری در ادامه صحبتهای خود، از اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت، اجرای ویژه برنامه ضیافت الهی و اجرای ویژه برنامه جشن ولایت علوی خبر داد و افزود: برپایی کرسی‌های گفتمان انقلاب اسلامی جهاد تبیین و برگزاری مراسم ادعیه و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی از اهم برنامه‌های برگزار شده است.

وی، همچنین از استقرار هیأت‌های مذهبی در بقاع متبرکه نام برد و گفت: اقامه نمازجماعت دائمی در بقاع متبرکه، ارتقا و برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز در دستور کار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد