فرق اساسی میان پلیس ایران و سایر کشورها مردمی بودن این نیرو است


فرق اساسی میان پلیس ایران و سایر کشورها مردمی بودن این نیرو است

ری- جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ایران همواره کنار مردم و با مردم بوده است گفت: فرق اساسی میان پلیس ایران و سایر کشورها مردمی بودن این نیرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی صبح پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق نیروهای «فراجا» با آرمان‌های امام خمینی (ره) که در حرم مطهر ایشان برگزار شد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در ایران همواره کنار مردم و با مردم بوده است اظهار داشت: این با مردم بودن فرق بزرگ و اساسی میان پلیس ایران و سایر کشورها است.

رضایی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان انتظامی خادم ملت است و مردم حامی این خادمان هستند گفت: «فراجا» حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و افتخار مجموعه انتظامی این است که فرمانده آن یک ولی فقیه می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان داشت: «فراجا» با نیرویی انقلابی از مرزها تا شهرها و روستاها و در تعطیلی و غیر تعطیلی با تبعیت از ولایت در خدمت مردم است و در این راه از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نیست.

وی در ادامه عنوان داشت: امروز رهبری به عنوان بت شکن زمان، فرمانده اصلی «فراجا» است و طی روزهای اخیر مشاهده کردیم که چگونه ایشان در مجموعه دانش آموختگان نیروهای مسلح این فرزندان را مورد لطف و عنایت قرار دادند.

رضایی اظهار داشت: «فراجا» همواره در مقابل هنجارشکنان، قاچاقچیان، سارقان و افرادی که علیه امنیت و مصالح جامعه اقداماتی را انجام می‌دهند می‌ایستد و با آنان برخورد جدی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان