شیعیان باید زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار (ع) باشند


شیعیان باید زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار (ع) باشند

قم-عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: امام صادق (ع) فرمودند که شیعیان زینت ما باشند از این جهت همواره باید تلاش کنیم که زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار (ع) باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجدید بیعت طلاب غیرایرانی با امام زمان (عج) که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه امام زمان (عج) حاضر و ناظر بر اعمال شیعیان است، بیان کرد: امام عصر (عج) به غم و اندوه شیعیان ناراحت شده و با خوشحالی ایشان خوشحال می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام زمان (عج) در بین مردم حضور دارند و برای شیعیان دعا می‌کنند بیان کرد: ما منتظران نیز باید زیارت آل یاسین را بخوانیم و به حضرت متوسل شویم تا با دعای ایشان از انحراف مصون بمانیم.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه معتقد هستیم که ولی الله الاعظم باعث استقرار زمین است، گفت: تمام جامعه همواره یک امام داشته و باقی افراد ماموم هستند.

وی با تاکید بر اینکه حضرت مهدی (عج) امین الله در زمین است، خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) فرمودند که شیعیان زینت ما باشند از این جهت همواره باید تلاش کنیم که زینت گفتاری و رفتاری برای ائمه اطهار (ع) بوده و همواره تلاش کنیم که با رفتار خود مروج امام زمان (عج) باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022