تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران طبق مصوبه بوده است


تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران طبق مصوبه بوده است

تنکابن- نماینده مردم شهرستانهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: تاسیس دانشکده علوم پزشکی در غرب استان براساس دو مصوبه شورای عالی گسترش صورت گرفت و وزیر در صدور مجوز آن نقشی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی نقشه راه تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی غرب مازندران کهدر اردوگاه حبیب ابن مظاهر شهرستان برگزار شد، گفت: توسعه آینده هر کشوری به میزان نهادهای تخصصی آن بستگی دارد.

وی افزود: شاخصه مهم دیگری که در پیشرفت و توسعه هر منطقه‌ای مؤثر است، خود باوری بوده و پیگیری و تلاش‌های نماینده نوشهر و اینجانب برای استقرار دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران برای اجرای عدالت در این منطقه است.

حسینی با تاکید براینکه تأسیس یک دانشکده از تأسیس یک کارخانه و صنعت نیز برای هر منطقه‌ای مهمتر است، تصریح کرد: اکنون دیگر زیر سایه دانشکده علوم پزشکی مازندران نیستیم بلکه خودمان از نعمت این دانشکده بهره مند خواهیم شد.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت اضافه کرد: تأسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران بر اساس دو مصوبه‌ی شورای عالی گسترش بوده و وزیر در صدور مجوز آن دخالتی ندارد و بنا براین برخی افراد که می‌گویند می‌توانند با نامه وزیر این مصوبه را ملغی کنند، سخت در اشتباه هستند.

وی افزود: بعد از گیلان، مازندران دومین استانی است که با سرعت به سمت سالمندی پیش می‌رود، و ما می‌بایست در غرب استان به واسطه این زیرساخت به صورت مستقل این تهدیدها و فرصت‌ها را بررسی کنیم و برای آن گام برداریم، این زیرساخت به پژوهش، آموزش، بهره‌مندی از تجهیزات پزشکی اعتبارات به طور مستقل در غرب مازندران در پی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم