دشمن شناسی شهید نادر مهدوی نسبت به استکبار جهانی بی نظیر بود


دشمن شناسی شهید نادر مهدوی نسبت به استکبار جهانی بی نظیر بود

قشم - معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن شناسی و بصیرت شهید نادر مهدوی نسبت به استکبار جهانی بی نظیر و مثال زدنی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی زارع در یادواره شهدای نیروی دریایی سپاه، شهدای گمنام شهرستان قشم و پاسداشت بسیجی شهید مدافع امنیت و غیرت مجتبی امیری دوماری که به همت ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار در جزیره قشم برگزار شد، اظهار داشت: حماسه سردار شهید نادر مهدوی و ۹ دلاور دریادل همرزمش در ماجرای ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ که در برابر زورگویی و تعدی گری ناوگان دریایی آمریکا با کمترین امکانات اما با اراده ای مصمم و پولادین ایستادند، هیمنه پوشالی ابرقدرتی به نام آمریکا را در هم شکست.

وی عنوان کرد: سردار رشید اسلام شهید مهدوی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است، امروز دشمن ما صدام نیست؛ امروز دشمن ما حزب بعث نیست؛ این‌ها عروسک‌های کوکی استکبارند و ما دشمن واقعی خود را استکبار جهانی، به سرکردگی آمریکا می‌دانیم. شرق و غرب، گذشته از اختلافات درونی خود، متحدانه موضعی خصمانه در برابر اسلام گرفته‌اند. بدانید که امروز، شرافت و عزت، در سایه جهاد و ایثار و شمشیر است. بکشید دشمنان اسلام و دین خدا را تا فکر تجاوز و غارت را در سر نپرورانند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آشوب ها و حوادث اخیر کشور که با تلاش امپراطوری رسانه ای شیطان برای تحمیل روایت مخدوش و ایجاد شبهه مردمی و عمومی بودن اقدامات خرابکارانه، هنجارشکن و ضد امنیتی عناصر سازمان یافته و آموزش‌ دیده ضد انقلاب انجام شد، گفت: امروز می بینیم که عده ای فریب خورده، وامانده و تفاله از باقی مانده های منافقین کوردل، سلطنت طلب های خائن، احزاب معاند و مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت آمریکایی ها همه دست به دست هم داده اند تا شاید به خیال خام خودشان بتوانند ضربه یا آسیبی به نظام اسلامی بزنند.

سردار زارع با بیان اینکه آن زمانی که همه اینها در اوج قدرت بودند نتوانستند هیچ غلطی انجام بدهند، افزود: امروز هم به فضل الهی و با تنومند تر شدن درخت تناور و ستبر جمهوری اسلامی این بار هم هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر امروز می بینید که عده ای فریب خورده با حمایت استکبار جهانی و تلاش امپراطوری رسانه ای شیطان بزرگ جنگ احزابی را در کشور به راه انداخته اند، خیلی کوچک تر از این هستند که بتوانند آسیبی به نظام بزنند و به تعبیر یک بزرگی، کاری که اینها انجام می دهند شبیه سنگ زدن و ریگ پرتاب کردن به یک کوه است، تشریح نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار امروز آن مثالش همین کوه است و این اقدامات ذلیلانه انجام شده از سوی ضد انقلاب تشبیه اش همین ریگ پرتاب کردن است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: امروز بحمدالله نیروی دریایی سپاه به واسطه خون پاک شهدا در رتبه و درجه ای از نظر قدرت قرار گرفته و توانمندی آن به حدی است که علاوه بر عبور از مرحله بازدارندگی، قادر است به فضل الهی هر جا که منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار بگیرد، پاسخ متقابل و منصرف کننده را به دشمن بدهد.

وی اعلام کرد: امروز نیروی دریایی سپاه در مرحله ای از قدرت قرار دارد که با ساخت ناو سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت خود را به رخ تمام دشمنان نظام اسلامی می کشد، دشمنانی که می خواستند نام سردار دلها را از صفحه تاریخ محو کنند، امروز باید در تمامی آب های بین المللی این شناور را به نام شهید سلیمانی صدا بزنند و ما تمام شناورهای نیروی دریایی سپاه را به نام شهدا از جمله شهید مهدوی، شهید دارا و شهید درویشی نامگذاری کرده ایم و ان شاء الله در آینده ای نزدیک یکی از شناورهای جدید خود را به پاسداشت بسیجی دلاور «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم نامگذاری خواهیم کرد.

یادواره شهدای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهدای گمنام شهرستان قشم و پاسداشت بسیجی شهید غیرت مجتبی امیری دوماری با روایتگری سردار ابوالفضل مسجدی مسئول راویان راهیان نور سپاه پاسداران، با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج مسعود پیرایش همراه با نمایشگاه تجهیزات نظامی نیروی دریایی سپاه در شهرک امام حسن مجتبی علیه السلام جزیره قشم به همت واحد فرهنگی ناو تیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از لباس جدید تیم لیورپول