بسیج به اقتضای شرایط و موقعیت‌ها همیشه در میدان بوده است


بسیج به اقتضای شرایط و موقعیت‌ها همیشه در میدان بوده است

زنجان-جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: بسیج به اقتضای شرایط و موقعیت‌ها هر جا که لازم بوده برای حراست و دفاع از انقلاب وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره استانی اسوه (انتخاب و معرفی پایگاه مقاومت بسیح برتر)، با بیان اینکه بسیج در دهه پنج انقلاب با رویکرد و برنامه مشخص و با اتکا به تجربه‌های چهار دهه گذشته در همه جا در دفاع از انقلاب میداندار بوده است، گفت: دشمن علیه کشور به صورت مستمر برنامه ریزی می‌کند و این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زنده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج یک نیروی سازماندهی شده و سرباز نظام و گوش به فرمان ولایت فقیه است، افزود: بسیج یک نیروی مردمی، ارتش سازمان یافته ولایت فقیه و کاملاً منعطف است.

طهماسبی ادامه داد: بسیج یک نهاد مردمی است که با رویکرد مشخص و تجاربی که در چهار دهه گذشته به دست آورده و امروز در همه عرصه‌ها میدان‌دار است، به طوری که مشاهده می‌کنیم در هر زمان و مکانی از جمله خدمات پزشکی، جهاد تبیین، بسیج سازندگی، اردوهای جهادی، راهیان نور، عرصه‌های فرهنگی مختلف، فضای مجازی و به طور کل در هر نقطه‌ای که احتمال خدشه به نظام جمهوری اسلامی ایران حضر داشته باشد، در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه بسیج در یک کلمه سرباز این نظام و گوش به فرمان ولی‌فقیه است و با بصیرت و بیداری در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند؛ هر چند که دولت‌های استعمارگر سعی در تخریب ارزش‌های انقلاب داشته باشند، گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی می‌بینیم که در جامعه شور و نشاط و خودباوری به خصوص در حوزه پزشکی و دانش‌بنیان‌ها حاکم است.

طهماسبی افزود: امسال پایگاه‌های بسیج استان عملکردها و تلاش‌های خیلی خوبی داشتند و سال گذشته ۱۶ غرفه در این جشنواره و نمایشگاه دایر بود ولی امسال تعداد غرفه‌ها و پایگاه‌های حاضر به بیش از ۱۱۰ مورد رسید.

وی تصریح کرد: بسیج بدون برنامه نیست و باید بر اساس سند اعتلای بسیج حرکت کنیم که سند بالادستی این اعتلای بسیج هم، بیانیه گام دوم انقلاب است.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: بسیج در دهه پنجم انقلاب وظیفه خیلی خاص و مهمی بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3