عیادت فرمانده سپاه کربلا از مامور مجروح دریابانی در آشوب نوشهر


عیادت فرمانده سپاه کربلا از مامور مجروح دریابانی در آشوب نوشهر

فریدونکنار- فرمانده سپاه کربلا از ستوان دوم کاظم غلامی مامور شجاع دریابانی که در راه دفاع از امنیت در اغتشاشات اخیر نوشهر مجروح شده بود، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر پنجشنبه در حاشیه عیادت از ستوان دوم کاظم غلام نیروی انتظامی مجروح شده در حوادث و اغتشاشات در نوشهر با اظهار اینکه یکی از اقشاری که وظایف خود را به درستی مقابل استکبار انجام داده است، ناجا بود و استکبار نیز با همه ابزار تلاش می‌کند آنها را تضعیف کند و به عقب براند تا بتواند به سرپل های خود دست یابد.

وی با اظهار اینکه به عنوان همکاران ناجا وظیفه داریم با همه ابزارها در خدمت این قشر باشیم، گفت: نیروی انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند نظام به درستی و شایستگی در راه حفاظت از انقلاب تلاش می‌کند.

وی با تقدیر از جانفشانی مأمور شجاع و ایثارگر دریابانی نوشهر افزود: امروز بیشتر از گذشته جامعه باید در حوزه ایجابی تلاش و وظیفه خود را انجام دهند و فاصله موجود در جامعه به واسطه غفلت برخی از دستگاه‌های مسئول است که سبب فشار به نیروی انتظامی شده است.

سردار مسلمی یادآور شد: نیروی انتظامی با شجاعت در همه عرصه‌ها به عنوان حافظان نظام جانفشانی می‌کند و شهدای زیادی از نیروی انتظامی و سپاه جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت به جامعه برگردد.

گفتنی است ستوان دوم کاظم غلامی مأمور متعهد دریابانی با اصابت گلوله‌های مستقیم آشوبگران سازمان یافته مجروح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم