بیانیه انجمن نمایش مازندران در محکومیت حوادث و آشوب های اخیر


بیانیه انجمن نمایش مازندران در محکومیت حوادث و آشوب های اخیر

ساری- انجمن هنرهای نمایشی مازندران ضمن ابراز تأسف از حوادث پیش آمده و تاکید بر گسترش اخلاق، معنویت و اندیشه در جامعه، موج سواری دشمنان خارجی را در آشوب های اخیر محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران در راستای همدلی، وحدت و انسجام ملی آمده است: امروزه کارشناسان و تحلیل گران در ارزیابی برکات جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برکات دینی، سیاسی و اخلاقی، دستیابی به استقلال و آزادی را از اصلی ترین برکات این نظام و انقلاب برشمرده و می‌گویند به ثمر رسیدن انقلاب، رشد قابل توجه اقتصادی، فرهنگی، هنری، سیاسی و امنیتی را در برداشته است.

در ادامه آمده است: در کنار این مهم، پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه علمی، فناوری، سینما و …حاصل شده و این موفقیت‌ها به حدی است که امروز ایران در جرگه برترین کشورها در عرصه‌های مختلف قرار دارد.

در این بیانیه تصریح شد: در حادثه درگذشت غم انگیز مهسا امینی ضمن ابراز همدردی و تسلیت این حادثه تلخ برای خانواده مرحوم امینی طلب صبر و اجر در این مصیبت بزرگ را داریم و انتظار و خواست عمومی می‌طلبد که پیگیری و بررسی‌های قانونی با سرعت انجام شود و نتیجه تحقیقات و رسیدگی‌ها به صورت شفاف به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسد.

همچنین در این بیانیه آورده شده است: اما در حاشیه حوادث اخیر دیدیم که برخی جریانات فرصت طلب و تجزیه طلب وابسته سعی کردند از اعتراضات مسالمت آمیز مردم سو استفاده کرده و با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی، به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش روند.

لذا انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران ضمن ابراز تأسف از حوادث پیش آمده، با گسترش اخلاق، معنویت و اندیشه در جامعه این موج سواری دشمنان خارجی را خنثی کرده و همچنین اعلام می‌دارد که ما با همدلی، وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی، تخریب و اغتشاش ویرانگر را محکوم کرده و اجازه نخواهیم داد که کسی حتی یک لحظه به فکر تجزیه ایران عزیز و سرافرازمان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)