نساجی قربانی ناداوری/هرنوع مدل و بدشانسی بر سر نساجی می‌آورند


نساجی قربانی ناداوری/هرنوع مدل و بدشانسی بر سر نساجی می‌آورند

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش در چهار هفته گذشته قربانی نا داوری‌ها شده و باعث از دست دادن امتیازهای زیادی مقابل حریفان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری پس از تساوی بدون گل تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: با وجود فشارهای زیادی که در هفته‌های گذشته بابت نا داوری‌ها به تیم نساجی شد سکوت کردیم و نمی‌خواستم در مورد داوری صحبت کنم.

وی، افزود: البته به تیم داوری این مسابقه خسته نباشید می گویم اما فیلم صحنه‌ای که بر روی بازیکن ما خطای پنالتی صورت گرفته بود داور به راحتی از کنار آن گذشته پنالتی مسلم نساجی را نگرفت.

سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد: حتی در بازی هفته گذشته برابر تیم نفت مسجدسلیمان که با برتری ۴ بر صفر نساجی همراه بود داور گل پنجم ما رد کرد در حالی که گل در وضعیت کاملاً سالم توسط زامهران به ثمر رسید و داور در بهت همگان آن را نپذیرفت.

نساجی نیمه دوم تیم برتر میدان بود

سرمربی تیم نساجی مازندران، همچنین با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم تیم برتر میدان بود، گفت: متأسفانه در نیمه اول بازیکنان ما به واسطه خستگی و فشار بالایی که در بازی هفته گذشته نفت مسجدسلیمان وارد کرده بودند با استرس و مقداری خستگی بازی دنبال می‌کردند.

مطهری ادامه داد: اما در نیمه دوم نساجی با ایجاد موقعیت‌های زیاد تعویض و ارسال توپ‌های ایستگاهی تیم برتر میدان بود اگر در چند موقعیت هوشیارتر عمل می‌کردند می‌توانستیم امتیاز بازی را به سود خود داشته باشیم.

وی، همچنین از عملکرد تیم ذوب آهن اصفهان در این مسابقه تمجید کرد و گفت تیم ذوب آهن ساختار دفاعی منظمی دارد وهمین مسله باعث شد تا در امر گلزنی به این تیم توفیق نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: در بازی‌های که نساجی در این فصل برگزار کرد، متأسفانه انواع مدل و بدشانسی را به این تیم نشان دادند ومطمئنم اگر دو بازی اخیر خانگی هواداران در کنار ما در ورزشگاه حضور داشتند، داوری‌ها علیه تیم نساجی نبود.

مطهری اضافه کرد: به هر حال بازیکنان تلاش خودشان در این دیدار انجام دادند و امیدوارم با همین شیوه و سبک بازی که در پیش گرفتیم بتوانیم در بعضی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان بود ودر نهایت برابر میهمانش به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان حمید مطهری با یک امتیاز این بازی خانگی ۱۰ امتیازی شد و به طور موقت به رده ششم جدول صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی