ایده‌های دانش بنیان آب و کشاورزی در استان سمنان حمایت می‌شود


ایده‌های دانش بنیان آب و کشاورزی در استان سمنان حمایت می‌شود

شاهرود- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، گفت: ایده ها و شرکت‌های فناور فعال در زمینه آب و کشاورزی در سراسر استان مورد حمایت پارک قرار خواهند گرفت.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کم آبی در استان و اولویت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و فعال در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد: یکی از عرصه‌هایی که پارک در آن از ایده‌ها و شرکت‌های فعال در آن حمایت می‌کند، آب و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از حوزه‌هایی که پارک علم و فناوری در آن از ایده‌ها حمایت می‌کند، معدن و صنایع معدنی است، تاکید کرد: با توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌های عظیم معدنی استان سمنان، حمایت در این بخش با هدف ارتقای تولید و اشتغال، صورت می‌گیرد.

اقتصاد دیجیتال و سلامت

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال و زمینه‌های اشتغال سومین حوزه و اولویتی است که در آن از ایده‌ها فناور و شرکت‌ها حمایت می‌کنیم، گفت: با توجه به اقتضای استان، چهارمین رکنی که در آن از ایده‌ها و فعالیت‌های فناوری حمایت می‌شود، سلامت است.

نظری با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌ها در بخش‌های دیگر هم مورد حمایت قرار می‌گیرد اما این چهار اصل، در واقع محورهای اساسی تعیین شده هستند، گفت: هر شرکت و یا تیم فناور که ایده‌ای به خصوص دارد می‌تواند آن را ارائه و مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان در کنار نقش مهمی که در زمینه تولید و خدمات دارند، در اشتغال استان هم نقش آفرینی می‌کنند، گفت: بیش از سه هزار نفر در شرکت‌های دانش بنیان استان مشغول به فعالیت هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

30هزار نهال گلدانی امسال در شاهرود کاشت می‌شود