گفتمان ایثار و مقاومت برای نسل جوان جامعه الگوسازی شود


گفتمان ایثار و مقاومت برای نسل جوان جامعه الگوسازی شود

آمل- مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، الگوسازی گفتمان ایثار و مقاومت فرهنگ شهادت و زندگی شهدا را برای نسل جدید وجوان جامعه امری ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای فیروزکلا به محوریت سردار شهید حجت الله نعیمی در حسینیه این روستا از توابع بخش دشت سر شهرستان آمل گفت: مهمترین وظیفه در قبال شهداست، زنده نگه داشتن نام و یادشان به طور پیوسته و همواره در جامعه ایران است تا هدف و مسیر گم نشود.

وی تصریح کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیازمند مجاهدت و فرهنگ سازی مناسب است.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان براینکه متأسفانه هنوز به درستی نتوانستیم به درستی فرهنگ‌ایمان وشهادت را در جامعه ترویج و انتقال بدهیم، تصریح کرد: متأسفانه دشمنان اسلام به خوبی از خلأ و غفلت‌های مسئولان ما در قبال کارهای فرهنگی و جوانان سود می‌برند و اهداف شوم خودشان را پیاده می‌کنند.

سردار قربانی با بیان اینکه در همه این سال‌ها همه دنیا بسیج شدن تا جوانان راازما بگیرند و با نظام و دین دور کنند، تصریح کرد: برای اینکه جوانانی از نسل حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم باید به معنای واقعی مرد میدان پرورش دهیم و مکتب وسیله شده بهترین مکتب برای پرورش نسل سلیمانی خواهد بود.

وی در بخش دیگری ادامه داد: امام راحل انقلاب را با عزت و کرامت خود به منصه ظهور رساند و فرزندان این مرزوبوم و سردار نعیمی ها از جان گذشتند تا انقلاب پایدار بماند.

سردار قربانی، با بیان اینکه مازندرانی‌ها جانانه در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادند؛ یادآور شد: سردار نعیمی از فرمانده خط شکن وشجاع در دوران جنگ تحمیلی بوده که از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت برای انقلاب و اسلام تلاش کرد و باید زندگی فردی و اجتماعی ایشان الگوسازی شود.

مشاور رئیس ستاد نیروهای مسلح کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: هنوز بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب، ضد انقلاب، آشوبگر و اشرار می‌گیریم که از طریق شبکه منسجم سازماندهی شدند و باید با هوشیاری بیشتری در قبال آنان وارد میدان شد.

سردار قربانی گفت: ایستادگی شهدا به امر امام و ولی امر موجب باز پس گیری خرمشهر شد و در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در همه شرایط را جانانه جنگیدند.

وی افزود: گاهی اوقات آب، نان، تجهیزات و امکانات نداشتیم اما حکم امام و پشتیبانی امام را داشتیم و همین ولایتمداری و گوش بفرمان ولی فقیه بودن موجب پیروزی ما بر دشمن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غربالگری دوم بارداری/ ویدئو