شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز ایلام مهیا است


شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز ایلام مهیا است

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه از هرگونه سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم، گفت: شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز ایلام مهیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان بیناد مستضعفان اظهار کرد: استان ایلام ۱۱ درصد منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی را دارا است و باید تلاش کرد بخشی‌هایی که مورد مغفول مانده شده را بالفعل کرد.

وی بیان کرد: با توجه به منابع بسیار خوب و ظرفیت‌های مهمی که استان در زمینه انرژی دارد، حضور هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان می‌تواند برای توسعه استان اثرگذار باشد.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: استان ایلام علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های مختلف انرژی از جمله توسعه و اکتشاف و صنایع پایین دستی پتروشیمی، قابلیت سرمایه گذاری در سایر موضوعات نظیر گردشگری و کشاورزی را هم دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در همه بخش‌های سرمایه گذاری در استان ورود پیدا کنند.

وی از آمادگی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: توسعه صنایع نفت و گاز استان منجر به اشتغال پایدار و رفع بیکاری می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان کشور نیز در این دیدار با اشاره به مزیت‌های خوب استان ایلام در حوزه نفت و گاز نیز گفت: این مجموعه آمادگی کاملی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز استان ایلام را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...