طرح‌های جلوگیری از مهاجرت روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود


طرح‌های جلوگیری از مهاجرت روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه اشتغال در روستاها خبر داد و گفت: طرح‌های جلوگیری از مهاجرت روستایی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در مراسم بزرگداشت روز روستا و عشایر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت روستاها نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متحول شده است اضافه کرد: زیرساخت‌های متعدد و متنوع از نظر آب، برق، گاز، راه، مدرسه، بهداشت و.... در روستاها فراهم شده است.

استاندار بوشهر یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه‌ها در روستاهای استان بوشهر را اشتغال دانست و بیان کرد: نبود فرصت‌های شغلی مناسب گاهاً منجر به مهاجرت از روستاها به سمت شهرها شده است.

وی جلوگیری از مهاجرت روستاییان را به عنوان یک برنامه مهم و ویژه عنوان کرد و ادامه داد: از مهمترین راهکارها برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و درآمدزا است.

محمدی‌زاده از افزایش سه برابری اعتبارات از محل ارزش افزوده در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای طرح‌های عمرانی و اشتغال و کارآفرینی منابع خوبی برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا