هدف اصلی دشمن از اغتشاشات اخیر از بین بردن امنیت مردم بود


هدف اصلی دشمن از اغتشاشات اخیر از بین بردن امنیت مردم بود

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: هدف اصلی دشمن از اغتشاشات اخیر از بین بردن آسایش و امنیت مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند ظهر جمعه در جمع نمازگزاران کاشانی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته مقدس را امسال به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در سایه توجهات آن حضرت بتوانیم به مردم خدمت خالصانه داشته باشیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سطح کشور ابراز داشت: در کاشان خوشبختانه با بصیرت مردم این دیار کمتر شاهد ناآرامی و اغتشاش بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه بزرگترین افتخار پلیس خدمت به مردم است، تصریح کرد: در این راه جان برکفان پلیس از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند و تقدیم شهدای پلیس برای آسایش و امنیت کشور تأییدی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر امنیت و آسایش مردم را نشانه گرفته بود، گفت: ناامنی بزرگترین خطری است که یک ملت را تهدید می‌کند و دستگاه‌های زیادی در حفظ این امنیت کشور تلاش می‌کنند و پلیس هم حافظ این امنیت است.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه دشمن به صورت شبانه روزی در حال توطئه و دسیسه برای تضعیف و از بین بردن امنیت مردم ایران است، افزود: فعالیت گروه‌های نظامی و دشمن مردم ایران در غرب و شرق ایران نشانه‌ای از این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به حمایت مردم در گوشه گوشه کشور خاطرنشان کرد: مردم با تظاهرات و راهپیمایی خود علیه اغتشاشگران ثابت کردند که به پلیس اعتماد و اطمینان دارند و این وظیفه پلیس را چندین برابر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به ایام اربعین حسینی تاکید کرد: در این ایام پلیس کاشان روزانه بیش از پنج هزار گذرنامه صادر می‌کرد و همکاران شبانه روز ما در حال فعالیت بودند.

وی با اشاره به دو ماه ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش در محرم و صفر تاکید کرد: خوشبختانه با تدابیر و تلاش‌های انجام شده توسط همکاران ما در پلیس مراسم‌های انجام شده در کاشان با هیچ مشکلی برگزار شد.

سرهنگ کاکاوند همچنین ضمن تشکر از بسیج و ارتش و نیروهای اطلاعاتی گفت: برای رسیدن به شرایط مطلوب‌تر و بهتر از حال حاضر برای تأمین خواسته‌ها و مطالبات مردم در حال تلاش به صورت شبانه روزی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟