سرقت‌ها در شهرستان دیر کاهش یافت/ افزایش تصادفات برون‌شهری


سرقت‌ها در شهرستان دیر کاهش یافت/ افزایش تصادفات برون‌شهری

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دیر از افزایش تصادفات برون‌شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال سرقت‌ها در شهرستان دیر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه دیر با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: فراجا به عنوان یک نهاد خدمتگزار اصیل‌ترین وظیفه و رسالتش مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر با اشاره به شعار امسال هفته فراجا با عنوان «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس»، افزود: پلیس خادم به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات آحاد مردم بر کسی پوشیده نیست و این خدمت بی منت تا پای جان و در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و امنیت عمومی ادامه دارد.

وی بیان کرد: بهبود روابط میان مردم و پلیس، خدمت بی واسطه و روزانه و افزایش توان مأموریتی و پاسخگویی به شهروندان از جمله ویژگی‌های برجسته یک پلیس خدمتگزار و البته از رویکردهای مهم پایدارسازی امنیت است.

نظریه با بیان اینکه شهرستان دیر یکی از شهرستان‌های امن استان است، یادآور شد: امسال در شهرستان دیر نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۶۳ درصدی در سرقت مغازه، کاهش ۱۹ درصدی در سرقت منزل، کاهش ۳۳ درصدی در سرقت خودرو و کاهش ۲۱ درصدی در سرقت اماکن هستیم و فقط در سرقت موتورسیکلت شاهد افزایش ۸۵ درصدی هستیم که شهروندان باید بیشتر مراقبت کنند.

وی افزود: تصادفات در شهرها ۵۷ درصد کاهش داشته است و در سطح شهرستان که شامل جاده‌ها هم می‌شود با افزایش ۲۶ درصدی مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: ۵۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته فراجا در شهرستان دیر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!