فراجا در صف اول مقابله با ایادی استکبار است


فراجا در صف اول مقابله با ایادی استکبار است

ساری- فرمانده فراجا در مازندران بااشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با هجمه ها گفت: فراجا در صف اول مقابله با ایادی استکبار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی میرزایی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا با اشاره به جنگ ترکیبی که علیه کشور وجود دارد، افزود: به رغم هجمه‌ها و توطئه‌ها برای مقابله با آن آمادگی داریم.

وی با اظهار اینکه دشمنان و شیطان دست به دست به هم دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از عرصه‌های مختلف باز دارند، افزود: به رغم این توطئه‌ها با شکست روبرو شدند.

وی با عنوان اینکه همه نیروهای مسلح برای برقراری امنیت مردم و کشور جانفشانی می‌کنند، افزود: با حضور باشکوه مردم و مقاومت آنها، نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

سردار میرزایی با اشاره به حمایت قاطعانه فرمانده کل قوا از نیروهای مسلح و فراجا افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ایادی استکبار جهانی قرار دارد.

استاندار مازندران نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت کشور و نیروهای انتظامی اظهار داشت: بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت اجتماعی جامعه اسلامی است.

سید محمود حسینی پور با اظهار اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت ملی کشور به شمار می‌رود، افزود: نیروی انتظامی نهادی برامده از مردم و انقلاب اسلامی است و با تکیه بر الله، اقتدار و صلابت و مجهز شدن به فناوری‌های نوین برای مقابله عاملان ناامنی و شرارت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی، نقش اثرگذاری در تأمین امنیت پایدار ایفا کرده است.

وی با اظهار اینکه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با مواد مخدر، صیانت از حریم کشور و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و تهدیدکنندگان نظم و امنیت جانفشانی کرده است، گفت: نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و امروز در سایه حاکمیت قانون به استوانه‌ای برای امنیت کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به جایگاه والای پلیس در افکار عمومی ملت‌ها، افزود: پلیس به عنوان ناجی امنیت عمومی و روانی جامعه نقش آفرینی می‌کند و مورد احترام همگان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک