فراجا خط مقدم دفاع از امنیت کشور در مقابل استکبار است


فراجا خط مقدم دفاع از امنیت کشور در مقابل استکبار است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط مقدم ایجاد و دفاع از امنیت در مقابل تهاجم ضد امنیتی جهان استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته فراجا با گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) و شهدای فراجا اظهار داشت: امنیت اساس حیات بالنده و پیشرفت و آفرینش تمدن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) خط مقدم ایجاد امنیت و دفاع از امنیت در مقابل تهاجم ضد امنیتی جهان استکبار است.

وی گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی، نظام اسلامی بارها مورد تهاجم در عرصه‌های مختلف قرار گرفته است و خط مقدم دفاع از آن نیروهای مسلح، امنیتی و فراجا بوده است.

وی ادامه داد: در جریان اخیر نیز به همین گونه بوده است و شکست دشمنان قطعی است.

وی گفت: به طور یقین این آخرین توطئه استکبار نخواهد بود و همواره جهان استکبار به دنبال توطئه و تخریب امنیت در ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: علیرغم توطئه‌های دشمنان، ملت ایران همیشه پیروز این میدان است و استکبار مانند گذشته شکست خود را به شکل قوی‌تر تجربه خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فدراسیون کشتی: یزدانی در صورت آمادگی به المپیک می‌رود