پلیس جلوه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت است


پلیس جلوه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت است

خرم‌آباد- استاندار لرستان تاکید کرد: پلیس جلوه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان و مجموعه انتظامی کل کشور، اظهار داشت: جریان استکبار با درک اقتدار نظام اسلامی در تجربه هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و پایداری دوره‌های پس از آن، جرأت دخالت نظامی و جنگ با ایران را ندارد و برنامه خود را بر ایجاد فتنه و توطئه در داخل کشور متمرکز کرده است.

وی افزود: با رهبری مدبرانه فرمانده معظم کل قوا و آمادگی نیروهای مسلح و به خصوص فراجا، شاهد اقتدار و امنیت شایسته ای در ایران اسلامی هستیم و پلیس در این جبهه در کنار مردم حضور دارد و در جریان‌هایی مانند فتنه اخیر جلودار میدان و پاسدار نظم و امنیت کشور بوده است.

استاندار لرستان با تقدیر و تحسین برخورد هوشیارانه، مقتدرانه و توأم با درایت و خویشتن‌داری فرماندهان و کارکنان انتظامی برای صیانت از امنیت و آرامش مردم در برابر آشوب طلبان و تخریب گران اموال عمومی، گفت: پلیس همواره حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده و هست و در این راه خطیر و مقدس شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی کرده و به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای امنیتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمنان را در کارنامه افتخارات خود افزوده است.

زیویار در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: افراد مغرض و کینه توز با همراهی و سرکردگی معاندان سعی در ایجاد ناامنی دارند و پلیس با صبر و متانت عمل کرد که جای تقدیر دارد و ضمن تشکر از حافظان نظم و امنیت، از نهادهای امنیتی خواست، برای حفظ امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت قاطعانه عمل کنند.

استاندار لرستان با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های نتیجه محور پلیس در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و مبارزه با جرایم و ناامنی‌ها، گفت: در سایه تلاش‌های پلیس امنیت و آرامش در جای جای کشور حاکم و لرستان به عنوان یکی از استان‌های امن کشور و برخوردار از شاخص‌های امنیتی بالا مطرح است.

زیویار با بیان اینکه اقدامات و تلاش‌های مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان در حوزه‌های مختلف مأموریتی شایسته قدردانی و قابل دفاع است؛ افزود: پلیس جلوه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت است.

وی با تاکید بر اینکه چهره اجتماعی و اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود؛ اظهار داشت: با نقش آفرینی مسئولانه و متعهدانه، چهره اجتماعی پلیس مقتدر، باغیرت، مردمی و ولایتمدار بوده و امروز پلیس برخوردار از محبوبیت و مقبولیت اجتماعی است.

استاندار لرستان ضمن تبریک هفته فراجا به فرماندهان، مجموعه انتظامی و خانواده‌های شریف آنها در کشور و فرماندهی انتظامی استان لرستان، بر ضرورت همدلی، وحدت، انسجام، همگامی و هم افزایی با پلیس در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه تاکید کرد و گفت: تحقق این مؤلفه‌ها تضمینی برای سلامت و امنیت جامعه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان