اهدای 300 میلیون ریال بسته‌های تحصیلی به اقشار آسیب پذیر کاشان


اهدای 300 میلیون ریال بسته‌های تحصیلی به اقشار آسیب پذیر کاشان

کاشان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان از اهدای ۳۰۰ میلیون ریال بسته‌های تحصیلی به اقشار آسیب پذیر کاشان خبر داد.

مسلم محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: بعد از دو سال از شیوع ویروس کرونا امسال مدارس به صورت حضوری دایر است و بر این مبنا سعی کردیم با شناسایی برخی از دانش آموزان خانواده‌های آسیب پذیر کمکی هر چند کوچک به آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از محل عوائد موقوفات در شهرستان کاشان ۳۰۰ میلیون ریال بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان خانواده‌های آسیب پذیر تهیه شد، ابراز داشت: این اعتبار در قالب ۹۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان اهدا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان تصریح کرد: این بسته‌ها شامل یک عدد کوله پشتی، دفتر به تعداد مورد نیاز در طول سال تحصیلی و همچنین دیگر لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش آموزان بود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته حدود سه میلیون ریال بود، گفت: این بسته‌ها سالهاست که با عنوان طرح مهر تحصیلی همزمان با شروع سال جدید تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز و ارزان تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

محمودزاده تاکید کرد: مبالغ و وجوهاتی که شهروندان و مستأجران موقوفات همانند اجاره بها و پذیره‌های مورد نظر طبق مقررات به ادارات اوقاف پرداخت می‌کنند به صورت مجزا در هر موقوفه ذخیره و برابر با نیات واقفان هزینه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟