پلیس با خویشتنداری اغتشاشات اخیر را مدیریت کرده است


پلیس با خویشتنداری اغتشاشات اخیر را مدیریت کرده است

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان عملکرد نیروی انتظامی را خوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس استان در اغتشاشات اخیر با کمال خویشتنداری در راه آرامش مردم، با اغتشاشگران برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار فرمانده و شماری از کارکنان انتظامی کردستان با اشاره به اینکه پلیس استان با سربلندی و آبروداری مأموریت مقابله با اغتشاشات را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: دشمنان و معاندان به دنبال ناامنی بودند که پلیس با اقتدار توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنان را ناکام ساخت.

وی به مأموریت‌های متعدد پلیس در طول سال اشاره کرد و افزود: پلیس در مأموریت مهم اربعین نشان داد که چه در بحث امنیت و دیگر کارهای خدماتی با صبوری به مردم خدمت می‌کند که این مهم نشان دهنده مردم داری این قشر تلاشگر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان امنیت و آسایش مردم را در سایه مجاهدت پلیس دانست و اضافه کرد: امنیت و آرامش کنونی حاصل از خودگذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه حضور پلیس در جامعه امنیت ساز و مایه افتخار است، ادامه داد: نیروی انتظامی در راه ایجاد امنیت شهدای زیادی تقدیم کرده است که شهادت شهید عبداللهی فرمانده دلاور یگان امداد انتظامی مریوان، یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایثارگری کارکنان انتظامی است که جان عزیز خود را راه آسایش مردم فدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت حاصل خون شهدا است، تأکید کرد: همه وظیفه داریم قدردان تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت باشیم و در این راه به آنان همکاری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای تحت امر خود را ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس