لزوم ترویج تفکر بسیجی در کنار تقویت بنیه علمی در بین دانش‌آموزان


لزوم ترویج تفکر بسیجی در کنار تقویت بنیه علمی در بین دانش‌آموزان

خرم‌آباد- سرپرست آموزش و پرورش لرستان بر لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در کنار تقویت بنیه علمی در بین دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز شنبه در نشست بصیرتی مدیران و مؤسسات مدارس غیردولتی خرم آباد با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تبریک سالروز آغاز امامت ولی عصر (عج) و با اشاره به نقش تأثیر گذار معلمان در جبهه فرهنگی گفت: نقش معلمان امروز، مشابه دوران دفاع مقدس مهم و اثر گذار است و ما باید در جبهه فرهنگی ترویج دهنده ارزش‌های اسلامی به دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت باشیم.

وی، فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد آموزش و پرورش را نقطه عطف حرکت این نهاد تعلیم و تربیت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب همیشه مسائل آموزش و پرورش را موشکافانه و به طور دقیق و دلسوزانه مطرح می‌کنند که چراغ راه دستگاه تعلیم و تربیت است و از تأکیدات ایشان در علم و تحقیق این است که به ترجمه اکتفا نکنیم و باید به تولید علم و نوآورری و دانش جدید بپردازیم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های افسران جبهه فرهنگی را مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: غرب همیشه تصور این را داشته که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم بتواند فرهنگ غربی را در مدارس کشور ما ترویج دهد که با درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بعد هم رهنمودهای حکیمانه، دلسوزانه و دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی خوشبختانه هم استقلال تعلیم و تربیت حفظ شد و هم در مراحل مختلف با درخشش نخبگان ایرانی در سطح جهان برنامه‌های استکبار نقش بر آب شد.

عزتی، تحقق جنبش نرم افزاری در کنار تعلیم و تربیت را از دیگر رسالت‌های افسران جبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: هدف اصلی آن تولید علم و نوآوری‌های علمی است.

وی، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در کنار تقویت بنیه علمی را یکی دیگر از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: هر جا بسیجیان و مردم در صحنه بودند همه فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خاموش و خنثی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها