برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان زنجان


برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان زنجان

زنجان-سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ مهرماه سال جاری  در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،شیرین دارایی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران،به برنامه های هفته کودک در استان زنجان اشاره کرد و گفت: امسال هم مطابق سالهای گذشته برنامه‌های مختلفی با هدف جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان همزمان با این هفته اجرا خواهد شد.

وی ابراز داشت: از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به عنوان هفته کودک با شعار « حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» نامگذاری شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در هفته دولت ۱۸ عنوان برنامه در استان زنجان اجرا خواهد شد.

دارایی تاکید کرد: برگزاری کارگاه های متعدد فرهنگی هنری ادبی و برگزاری جلسات انجمن ها در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،دیدار با کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان‌های،برگزاری جشن هفته ملی کودک در قالب قصه‌گویی و دیدار با کودکان، و اجرای برنامه با همکاری دستگاه‌های مرتبط از برنامه های هفته کودک است.

وی گفت: تقدیر از اعضای فعال کودک و نوجوان در حوزه تئاتر، حوزه موسیقی، فیلم و انیمشین و تجلیل از مربیان کانون و اجرای برنامه مشترک ادارات از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته کودک اجرا می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ابراز کرد: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ مهرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

دارایی گفت: دومین دوره فراخوان «چتری برای من» با موضوع آسیب‌های اجتماعی و در قالب عکس، شعر، داستان، قطعه پادکست انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری و اجرای برنامه‌های نقاشی و اوریگامی، برگزاری کارگاه بادبادک سازی، حضور کتابرسان سیار در روستاها، حضور کتابرسان سیار در مراکز کم برخوردار، و پخش انیمیشن‌های کانونی , بازیهای بومی و محلی در پایگاه های کتابخانه های سیار و اجرای برنامه های مشترک با کانون کارآفرینی استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی