برگزاری جشن و ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان


برگزاری جشن و ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برگزاری جشن ها و ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون‌های پرورش فکری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مره، محمد جواد محمدی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: همزمان با آغاز روز جهانی و هفته ملی کودک، امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور، در مراکز کانون استان جشن‌ها و ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز شدند.

برگزاری جشن و ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان

وی گفت: جشن آغاز هفته ملی کودک مرکز کوهدشت با همکاری انتشارات «پیشوک» اجرا شد و در این ویژه برنامه فعالیت‌هایی مانند بلند خوانی کتاب، قصه گویی، بازی و سرگرمی و اهدای سه جلد کتاب به هرکدام از اعضای شرکت کننده در جشن اجرا شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: در پلدختر به مناسبت هفته ملی کودک، اعضای مرکز با امام جمعه شهرستان دیدار کردند، همچنین ۲۵۰ دانش آموزان و عضو مرکز کانون شهرستان پلدختر در جشن و شادی و بازی شرکت حضور داشتند، معرفی کانون، قصه گویی، شعرخوانی، نقاشی و اهدای بسته‌های فرهنگی به حضار از طرف مرکز از جمله فعالیت‌های مرکز در این روز بود.

محمدی تصریح کرد: مراکز ثابت و سیار خرم آباد نیز برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند، در مرکز شماره دو خرم آباد با حضور دانش آموزان، ایستگاه نقاشی و سفالگری و قصه گویی برگزار شد و شرکت کنندگان در پایان با مربیان و معلمان خود عکس یادگاری گرفتند، همچنین اعضای مرکز شماره پنج خرم آباد با کمک مربیان ماسک‌های مقوایی ساختند و در برنامه‌های ایستگاه نقاشی و ادبی شرکت کردند.

برگزاری جشن و ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان

وی ادامه داد: همچنین در بروجرد جشن بزرگ روز جهانی کودک با مشارکت مدرسه الغدیر در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری برگزار شد، دراین برنامه علاوه بر دانش آموزان و اعضا کانون، کارشناس پرورشی اداره آموزش پرورش شهرستان، گودرزی مسئول ستاد اقامه نماز و معلمان حضور داشتند و برنامه‌های خوانش سرود، مسابقه، بازی و اجرای نمایش طنز اجرا و تهیه کیک بزرگ روز کودک بود که در پایان برنامه بین شرکت کنندگان تقسیم شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: کودکان و نوجوانان الشتری در ایستگاه نقاشی ویژه برنامه روز جهانی کودک که از سوی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری این شهرستان در پارک شهید رجایی برگزار شد شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403