هدف اصلی دشمنان مقابله با انقلاب اسلامی است


هدف اصلی دشمنان مقابله با انقلاب اسلامی است

گرگان- جانشین فرمانده سپاه گلستان با بیان این که هدف اصلی دشمنان، مقابله با انقلاب اسلامی است، گفت: باید سواد رسانه دانش آموزان را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی بعدازظهر شنبه در مراسم جهاد تبیین مدیران مدارس غیردولتی شهرستان گرگان اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری که در ابتدای کار فهم عمیقی از انقلاب اسلامی داشتند و به آرمان‌های انقلاب را همراهی کردند و امروز از جمله یاران صدیق انقلاب شخص رهبر معظم انقلاب است.

جانشین سپاه نینوای گلستان بیان کرد: همچون صدر اسلام هم برخی یاران انقلاب با گذشت زمان از آرمان‌های خود دست کشیدند و در برابر انقلاب ایستادند و به یک ضد انقلاب تمام عیار همچون سران فتنه تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: دین، ولایت فقیه و مردم سه مولفه اساسی جامعه ما است و به شما برادران و خواهران توصیه می‌کنم تمامی فعالیت‌های پرورشی مدارس تحت مدیریت خود را با نگاه به این سه کلیدواژه برنامه ریزی کنید.

حسینی ضمن اشاره به نقشه‌های شوم فتنه اخیر بیان کرد: سطحی نگری است که بخواهیم حوادث اخیر را به فوت دختری جوان که درگذشتش دل همه ما را سوزاند گره بزنیم چراکه بسیاری از دستگیرشدگان ما و فراجا در اعترافات خود صراحتاً اذعان کردند که مهسا امینی بهانه‌ای برای شروع آشوب علیه جمهوری اسلامی بود.

جانشین سپاه نینوای گلستان افزود: مدارس ما امروز همچون تنگه احدی است که در اختیار مدیران آن است و شما عزیزان باید تربیت دینی و افزایش سطح سواد رسانه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سطح سواد رسانه جوانان در مدارس گفت: هدف اصلی دشمنان ما نابودی انقلاب اسلامی و این نظام مقدس است لذا آزادی، بی حجابی، مخالفت با قانون عفاف و حجاب همگی بهانه است و ما باید در فضای مدارس و فضای مجازی برای جوانان خود روشنگری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان