بصیرت مردم زمینه ساز خنثی سازی نقشه های دشمنان است


بصیرت مردم زمینه ساز خنثی سازی نقشه های دشمنان است

کرمانشاه- امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بصیرت مردم زمینه ساز خنثی سازی نقشه های دشمنان است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آنچه که به ما انگیزه مضاعف در دفاع از انقلاب می‌دهد این است که ما در یک نظام اسلامی که در دنیا تک است، زندگی می‌کنیم.

وی افزود: در تئوری فکر امامین انقلاب و در کلام شهدا اینگونه برداشت می‌شود که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل خواهد شد.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: حکومت و نظامی که از ابتدای شکل گیری تمام دنیای استکبار از تمام حربه‌ها و فتنه‌ها برای به زانو در آوردن آن استفاده کردند ولی راه به جایی نبردند ادعای ما در توجه خاص حضرت ولیعصر (عج) را اثبات می‌کند.

فاطمی نسب بیان کرد: در جنگ ترکیبی که همه گروه‌های منافق و سلطنت طلب و تجزیه طلب و منافقین داخلی در کنار دنیای استکبار به میدان آمدند تا از احساسات جوانان و نوجوانان کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که باعث شده دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند عنایت خداوند، توجه خاص حضرت ولیعصر (عج)، رهبری پیامبرگونه امام جامعه، حضور در صحنه مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در میدان بوده است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بصیرت مردم، آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی باعث شده که کشور ایران در میان ناامنی کشورهای اطراف خود یک جزیره آرام و امن باشد.

فاطمی نسب خاطر نشان کرد: اغتشاشاتی که به بهانه فوت یک دختر جوان ایجاد شد اسم این دختر به عنوان یک اسم رمز بهانه دشمنان نظام برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران