حفظ وحدت بین مسلمانان از دستورات قرآنی است


حفظ وحدت بین مسلمانان از دستورات قرآنی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه به اسلام هستند، گفت: حفظ وحدت بین مسلمانان از دستورات قرآنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما شامگاه شنبه در مراسم جشن آغاز هفته وحدت که با حضور استاندار کرمانشاه و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در مسجد شافعی برگزار شد، اظهار کرد: حفظ وحدت بین مسلمانان از دستور قرآن کریم است که تاکید بسیاری بر آن کرده است

وی افزود: خلق عظیم مختص پیامبر اسلام (ص) است و برای این که همه ما امت پیامبر اسلام (ص) هستیم باید شاکر باشیم زیرا خلق عظیم پیامبر خدا است که همه را دور هم جمع کرده تا آئین بندگی و انسانیت را به ما آموزش دهند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همه ما مسلمان هستیم و اسلام مبین دین همه ما است و تا روز قیامت زیر پرچم رسول خدا (ص) هستیم.

علما بیان کرد: خداوند متعال یا مستقیم و یا توسط جبرئیل امین، پیامبر مکرم اسلام (ص) را تربیت کرد و رسول خدا هم علی (ع) را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: کتاب رسول خدا (ص) مهیمن بر دین و کتاب سایر پیامبران الهی است زیرا قرآن کریم معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص) تا دنیا، دنیاست برای همه ما سرمایه است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید هوشیار باشیم که همین اسلام وحدت آفرین است که مورد خشم استکبار جهانی شده و آنها اسلام را بر نمی‌تابند و باید همه ما اهتمام به حفظ اسلام داشته باشیم.

علما گفت: همین حضور آگاهانه شما است که اسلام را نگه داشته و به عنوان دین رستگاری به جهان معرفی کرده است و می‌بینیم با وجود برخی مشکلات اما مردم در صحنه حضور دارند و به دین اسلام عشق می‌ورزند.

وی با دعوت از مسئولین برای خدمت به مردم، بیان کرد: مسئولین تا می‌توانند باید خدمتگزاری کنند زیرا روحیه خدمت به مردم در برنامه امامین انقلاب بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول