توسعه زیرساخت های خدماتی در مناطق اهل سنت مشهودتر است


توسعه زیرساخت های خدماتی در مناطق اهل سنت مشهودتر است

گرگان- مدیر سابق مرکز المصطفی گرگان با اشاره به توسعه خدمات زیرساختی پس از انقلاب در اقصی نقاط کشور گفت: دستاوردها و ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران در مناطق اهل سنت مشهود است.

حاج آخوند علی آرخی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به طرق مختلف در پی تفرقه و شکاف بین شیعه و سنی بوده و هستند.

مدیر سابق مرکز المصطفی گرگان افزود: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی بالای خویش هفته وحدت را در ایران بنا نهاد تا مستمسکی برای تقویت برادری و اتحاد شود.

وی گفت: هفته وحدت زمینه ساز ارتقای همدلی و وحدت بین اقوام و مذاهب بوده و بزرگداشت سالانه آن، دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حاج آخوند آرخی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد گسترش خدمت رسانی به مناطق مختلف کشور بودیم که این ثمرات در مناطق اهل سنت نشین مشهودتر است.

این روحانی اهل سنت افزود: ترکمن صحرا و دشت گرگان از محروم‌ترین مناطق کشور در قبل از انقلاب بود اما با پیروزی انقلاب شاهد جهش محسوس خدمت رسانی به مردم این منطقه هستیم.

وی ادامه داد: خدمات نظام در بخش آب شرب، تلفن، مرکز بهداشت و مراکز آموزشی در ترکمن صحرا بسیار گسترده و مطلوب است که نشان از توجه ویژه نظام به این مناطق دارد.

آخوند آرخی گلستان را سرزمین مودت و برادری برشمرد و گفت: در این سرزمین همه اقوام با احترام به عقاید هم در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا