سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه معارفه شد


سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه معارفه شد

کرمانشاه- سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی آئینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار کرمانشاه فضل‌الله رنجبر به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه معارفه و از خدمات فرزاد پرگر سرپرست سابق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، تقدیر به‌عمل آمد.

محمد پورهاشمی معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم با اورژانسی خواندن وضعیت کرمانشاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی، اظهار کرد: تصمیم گیری در حوزه اجتماعی باید با استفاده از ابزارهای حکمرانی مانند کارگروه اجتماعی و زنان و شورای توسعه و برنامه ریزی باشد.

وی تاکید کرد: توزیع اعتبارات فرهنگی باید از روال سابق و سنتی خارج شود چرا که این روش مورد قبول نیست و بزرگترین اشتباه در حوزه اجتماعی است و هر دستگاهی باید برای استفاده از اعتبارات برنامه ارائه دهد و برنامه محور توزیع اعتبارات قرار بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: براساس این راهبرد دستگاه‌های عضو کارگروه اجتماعی استان باید برنامه برای تهیه کنند و تنها برنامه‌هایی که توجیه داشته و جمع پسند باشند، اعتبار اخذ خواهند کرد.

پورهاشمی با اشاره به ناچیز بودن اعتبارات فرهنگی و اجتماعی به خود متولیان و تصمیم گیران حوزه اجتماعی باز می‌گردد، افزود: وقتی گفته می‌شود که وضعیت آسیب‌های اجتماعی در استان اورژانسی است نباید وضع اعتبارات این‌گونه باشد و از قبل برنامه بحران‌ها و مسائل اورژانسی را پیش بینی کرده باشد.

وی با بیان اینکه دفتر فرهنگی و اجتماعی قوه عاقله امور فرهنگی و اجتماعی استان است و باید طلب برنامه از دستگاه‌ها داشته باشد، بیان کرد: در حاشیه نشینی باید از سازمان محوری عبور کنیم و به برنامه محوری برسیم و اعتبارات خوبی هم برای برنامه‌ها دیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟