اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است


اقتدار امروز نیروی دریایی سپاه مایه مباهات ملت ایران است

بندرعباس - مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با اقتداری که ملت ایران در سایه نیروهای مسلح قدرتمند بدست آورده‌اند، پای هر متجاوزی را خرد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی اظهارداشت: مسلمانان دشمن مشترکی دارند که عملکرد او در همه دهه‌های اخیر نیز موید آن است که این دشمن مشترک، اسلام را هدف گرفته است تا عامل وحدت میان شیعه و سنی و قبایل مختلف را در هم بشکند.

وی دفاع شهید سلیمانی از مردم فلسطین، لبنان و سوریه و حتی برخی از استان‌های عراق را نیز بواسطع باور او به اسلام و امنیت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو مواجب بگیر استکبار هستند و صهیونیست‌ها نمی‌خواهند امنیت و آرامش در بلاد اسلامی و استقلال و عزت آنها حاکم باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: دشمن نمی‌خواهد ایران قوی باشد و وقتی اقتدار ملت‌ها را می‌بیند، وحدت آنها را نشانه می‌رود تا قدرت و انسجام ملی را بشکند و راهی برای نفوذ خود پیدا کند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه حفظ وحدت در این مقطع برای حفظ آرامش و تمامیت ارضی کشور بسیار اهمیت دارد، گفت: شهید مهدوی در نبرد با آمریکای جنایتکار به شهید رسید و این شهید بزرگوار با ۴ قایق کلاس عاشورا و با دستور مقتدای خود، امام راحل به دریا زد و در ۱۳ مایلی جزیره فارسی با آمریکایی‌های جنایتکار مواجه شدند و حماسه بزرگی رقم زدند و غرور و اقتدار پوشالی آمریکایی‌ها را در خلیج فارس شکستند.

وی جزیره فارسی را تاریخ ساز در خفت آمریکای جهانخوار دانست و گفت: این جزیره شهادت می‌دهد که روزی چگونه شهید مهدوی هیمنه پوشالی آنان را در هم شکست و بار دیگر در سال‌ها بعد، وقتی به حریم سرزمین ما تجاوز شد، سپاه با اقتدار نظامیان آمریکایی را اسیر کرد و این حماسه‌ها، تحقق وعده‌های الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشغال ۱۱۷ ساله جزیره هرمز توسط پرتقالی‌ها، گفت: امروز با اقتداری که ملت ایران در سایه نیروهای مسلح قدرتمند بدست آورده‌اند، پای هر متجاوزی را خرد می‌کنند و روحیه معنویت از ابتدای اروندرود تا پایان دریای عمان سبب سیادت و آقایی ملت ایران شده است و هیچ بیگانه‌ای بدون اجازه نیروی دریایی سپاه توان ورود به خلیج فارس را ندارد.

حجت الاسلام رییسی خاطرنشان کرد: ترس دشمن از معنویت و روحیه شهادت طلبی در فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروی دریایی سپاه بارها این روحیه عظیم معنوی را به کار گرفته است و دشمن را به زانو درآورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان