امروز ایران امن ترین کشور منطقه است


امروز ایران امن ترین کشور منطقه است

بیرجند_ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز ایران اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمن بر علیه این ملت، با بهره گیری از تجارب نیروهای مسلح به امن ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا گفت: در هفته‌های اخیر تعدادی از مزدوران دشمن به بهانه کشته شدن مهسا امینی برای تأمین منافع دشمن به خیابان‌ها آمدند و وبا سوزاندن اموال عمومی، حدود ۴۰ نفر را کشتند.

به گفته وی نیروهای مسلح ایران در بیش از ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، تجارب بسیاری را کسب کرده‌اند که با استفاده از آنها و با وجود همه توطئه‌های دشمن، امروز ایران به امن ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه افزود: نیروی انتظامی در بین مردم آنقدر محبوب است که در همه جا مردم برای موفقیت شما دعا می‌کنند و به شما عشق می‌ورزند.

آیت الله عبادی بیان داشت: مهم‌تر از این کسب رضای خداوند به خاطر انجام وظیفه است که نصیب نیروی انتظامی شده است.
وی ادامه داد: انسان اگر تابع نفس خود باشد و برای اجرای مطامع نفسانی هیچ مانعی نداشته باشد، به خود و جامعه بشری آسیب می‌رساند.

وی با تبریک میلاد پیامبر اسلام و تبریک هفته وحدت، افزود: با وجود این که قبل از بعثت پیامبر خاتم اهل کتاب منتظر آن حضرت بودند اما با بعثت پیامبر، زمانی که منافع آنها به خطر افتاد، با پیامبر اسلام مخالفت کردند.

عبادی با بیان این که حق واضح و آشکار است اما بعضی از انسان‌ها آن را انکار می‌کنند، ادامه داد: جایگاه پیامبر آخرالزمان و فرزندان پاک و مقدس آن حضرت نزد شیعه و سنی محفوظ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید