دشمن هیچ گاه به هدف باطل خود برای سقوط نظام نخواهد رسید


دشمن هیچ گاه به هدف باطل خود برای سقوط نظام نخواهد رسید

بیرجند _معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون صدها هزار شهید آبیاری شده و دشمن هرگز نخواهد توانست به هدف باطل خود برای سقوط نظام دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک در فرماندهی انتظامی استان گفت: استکبار جهانی از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با به خطر افتادن منافعش، توطئه‌های را بر علیه این ملت اجرا کرد.

وی افزود: دشمن در دهه اول انقلاب جنگ‌های سخت شامل جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، ترور و هشت سال جنگ نابرابر را با حمایت ۸۵ کشور جهان بر ما تحمیل کرد.

وی بیان داشت: نیروهای مسلح و بسیجیان دلاور در دوران دفاع مقدس درسی را به دشمن دادند که دیگر جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن با درک این موضوع که اعتقاد به ولی فقیه و شهادت طلبی این ملت را شکست ناپذیر کرده است، تهاجم فرهنگی را آغاز کرد.

طالبی گفت: زمانی که دشمن با جنگ نرم به نتیجه نرسید، جنگ هوشمند را بر علیه ملت ایران شروع و تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ایران اسلامی، ادامه داد: در این زمان دشمن با راه اندازی جنگ سایبری، تشدید تحریم‌ها، جنگ گروهک‌ها و ایجاد اغتشاشات و آشوب‌ها در صدد بر آمد تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان این که درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون صدها هزار شهید آبیاری شده است، گفت: هرگز دشمن نخواهد توانست به هدف باطل خود که سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است، برسد.

وی تاکید کرد: هرچند سالانه میلیون‌ها دلار برای رسانه‌های بیگانه هزینه می‌شود اما تا زمانی که مردم پای خون شهدا و اعتقادات خود ایستاده‌اند، برای نظام هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: تا زمانی که مردم استکبار ستیز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند، هیچ نگرانی از اجرای توطئه‌های دشمن نخواهیم داشت لذا باید با هوشیاری به تکلیف خود عمل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان