مراکز ورزشی غیر فعال شهرستان کهگیلویه راه اندازی مجدد می شوند


مراکز ورزشی غیر فعال شهرستان کهگیلویه راه اندازی مجدد می شوند

دهدشت_ فرماندار شهرستان کهگیلویه از راه اندازی مجدد مراکز و اماکن ورزشی غیر فعال شهرستان خبر داد.

سید عبدالعزیز موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: زیرساخت‌های ورزشی مختلفی در شهرستان داریم که با بروز مشکلات دچار تعطیلی شدند.

موسوی تصریح کرد: استخر شنای دهدشت که طی قرار داد به بخش خصوصی واگذار شده بود با پایان قرار داد برای واگذاری به متقاضی جدید آماده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه استخر یک ظرفیت مهم شهرستان است، اظهار کرد: استخر شنای دهدشت نیاز اساسی و مبرم جوانان شهر است و باید هر چه زودتر مشکلات آن بر طرف شود.

وی با ابراز تأسف از تعطیلی بلند مدت این استخر گفت: قریب به سه سال تعطیلی باعث آسیب به موتورخانه و تأسیسات آن شده و چندین مرتبه هم مورد سرقت قرار گرفته و خسارات زیادی به آن وارد شده است.

موسوی بیان داشت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان استان، این استخر به مناقصه برای واگذاری به متقاضیان می‌رود.

وی ابراز داشت: طبق ماده ۲۷ این استخر بزودی تعیین تکلیف و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

موسوی تاکید کرد: در صورت پیگیری نکردن اداره ورزش و جوانان از بازرسی می‌خواهم که به این قضیه ورود کند.

موسوی خسارت وارد شده به استخر شنای دهدشت در زمان کرونا را قریب به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون عنوان کرد و گفت: سرمایه گذار هزینه‌ها را انجام و استخر در اختیار وی قرار می‌گیرد.

وی اشتغال زایی در استخر شنای دهدشت را نیز مهم دانست و گفت: با تحقق راه اندازی، حداقل ۲۰ نفر اشتغال زایی مستقیم در این بخش ایجاد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا