رسیدگی به پرونده تخلفاتی 4 دفتر پیشخوان در لرستان


رسیدگی به پرونده تخلفاتی 4 دفتر پیشخوان در لرستان

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از رسیدگی به پرونده تخلفاتی چهار دفتر پیشخوان دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از رسیدگی به چهار پرونده در کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان با هدف صیانت از حقوق مراجعین و متقاضیان خدمات خبر داد.

وی بر نظارت مستمر کارشناسان مرتبط بر دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی در استان تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان بیان داشت: برخی از تخلفات مورد رسیدگی در جلسه، اعم از عدم تمدید بهنگام پروانه، درخواست اصلاح نشانی و نقل مکان و تعطیلی دفتر بدون تأیید کارگروه بوده است که در این خصوص نسبت به تخلفاتی که محرز شده است رسیدگی لازم انجام پذیرفته و رأی بدوی برای رسیدگی نهایی به کمیته کشوری ارسال می‌شود.

صارمی با تاکید بر اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و داشتن شکایت از سرویس‌های ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا تلفن گویای ۱۹۵ در تمام ساعات شبانه روز درخواست و شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان