جامعه عشایری در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند


جامعه عشایری در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند

بندرعباس - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش عشایر در معادلات کشور، نقش آن‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدضیاءالدین حزنی در آیین تجلیل از شبانان و گله‌داران استان هرمزگان در ییلاقات شمال هرمزگان ضمن گرامی‌داشت ایام، اظهارداشت: جامعه عشایری در تحقق سیاست‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقش بالایی دارند و عملاً فعالیت‌های آن‌ها و زیست آن‌ها مولد است که در ایجاد اشتغال و افزایش تولید در جامعه اثربخش است.

وی افزود: عشایر گرانقدر میهن اسلامی در روند پیروزی های انقلاب اسلامی به خوبی به نقش‌های خود عمل کردند و همین امر باعث شد که امام راحل (ره) عشایر را ذخایر انقلاب بخواند که به واقع تعریفی راستین است چرا که عشایر سابقه‌ای طولانی و درخشان در مبارزه با استکبار و تجاوزگری بیگانگان چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته‌اند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکیدکرد: حضور و نقش عشایر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شد و از اول انقلاب تا به کنون این قشر عزیز در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده است و به دلیل روحیه سختکوشی و دلاوری که دارند نقش آن‌ها در اقتصاد و تامین امنیت مرزها بی‌بدیل است.

سردار حزنی عنوان‌کرد: سالیان سال است که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تلاش است که اتحاد بین مذاهب، همبستگی بین عشایر و طوایف کشور را از بین‌برد، اما باید بگوییم با توجه به بصیرت حاکم در کشور این هدف دشمنان محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: جامعه عشایری کشور همواره در کنار مسئولین بوده‌اند و همراهی خوبی داشته‌اند و در مقابل مکر و حیله دشمنان مبنی بر اختلاف‌افکنی در کشور مانند کوه ایستاده‌اند و اتحاد آن‌ها زبانزد است از این رو بر خود وظیفه می‌دانیم در کنار اینکه خدمات‌رسانی به این قشر را انجام دهیم از همبستگی آن‌ها تقدیر داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی