تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را ناکام گذاشته است


تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را ناکام گذاشته است

بندرعباس - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار دوم رضا قربانی صبح یکشنبه در مراسم صبحگاه عهد سربازی به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) در پادگان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد، بیان داشت: ۱۴ قرن شیعیان انتظار می‌کشند که با ظهور حضرت، ولی عصر (عج) جهان پر از عدل و داد شود.

امیر دریادار دوم قربانی افزود: آماده سازی جامعه برای ظهور منجی عالم بشریت مفهوم انتظار است و در دورانی که قدرت‌های استکباری در جهان سلطه یافتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران، انگیزه‌ای بزرگ برای ساخت جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و تلاش می‌کند ملت ایران را به سمت ناامیدی سوق دهد تا از انقلاب و هدف اصلی خود دور شوند. دشمنان در چهار دهه گذشته انواع توطئه‌ها را علیه نظام اسلامی و ملت ایران اجرا کردند، اما در اجرای توطئه‌های خود ناموفق بودند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت وجود امنیت و ارتباط نزدیک آن با دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند توان دفاعی ما را تضعیف و زمینه را برای حمله نظامی فراهم کند، اما تلاش‌های جهادی نیروهای مسلح کشور دشمن را در راه رسیدن به این هدف ناکام گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403