مظلومیت پلیس در حوادث اخیر / نیروی انتظامی کمک کار دستگاه قضایی


مظلومیت پلیس در حوادث اخیر / نیروی انتظامی کمک کار دستگاه قضایی

بیرجند- رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به مظلومیت پلیس در حوادث اخیر گفت: نیروی انتظامی مقتدر و قانونمند کمک کار دستگاه قضائی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه قضائی در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر سیاست‌های تحولی، نیروی انتظامی قانونمند و اخلاق‌مدار، شجاع و مقتدر، پاسخگو و هماهنگ انقلابی و جهادی را متناسب اهداف و مأموریت‌های بزرگ خود می‌داند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در حادثه اخیر نیروی انتظامی مورد ظلم واقع شد.

وی ادامه داد: همه ما دیدیم پلیس با خویشتن داری در موضوع ورود پیدا کرد اما جایی که احساس شد موضوع اعتراض نیست بلکه تخریب و تحریق و غارت اموال مردم است با اقتدار وارد شد.

سردار فرشید فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در این دیدار از حضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و دیگر مسئولان قضائی و اعضای شورای قضائی استان تقدیر و تشکر کرد و از حمایت‌های همه جانبه دستگاه قضائی استان قدردانی نمود.

سردار فرشید اظهار کرد: پلیس انتظامی استان با جان دل در حفظ آرامش و امنیت مردم نهایت سعی و تلاش خودش را می‌کند و چه بسا جانش را نیز در این راه از دست بدهد.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: در حوادث اخیر، نهایت آرامش و احترام و همراهی با مردم عزیزمان را داشته و داریم و حافظ جان و مالشان هستیم.

فرشید افزود: در مقابل با کسانی که می‌خواهند نظم و امنیت جامعه را به هم زده و یا با جان و مال مردم بازی کنند طبق قانون و بدون هیچ‌گونه مماشات و اغماض برخورد می‌کنیم.

وی یادآور شد: مردم عزیز ما راهشان را از کسانی که می‌خواهند نظم جامعه را به هم بزنند یا به نوعی می علیه نظام اقدامی انجام دهند، جدا کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: مردم همواره مراقبت لازم از فرزندانشان داشته باشند تا گول شیطنت‌ها و وسوسه‌های این شیطان صفتان و دشمنان قسم خورده نظام را نخورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان