معرفی 19 دستگاه برتر خراسان جنوبی


معرفی 19 دستگاه برتر خراسان جنوبی

بیرجند- در جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی، ۱۹ دستگاه برتر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ در جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار، معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ۱۴ دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد و ۵ دستگاه برتر در اقدامات مربوط به هفته دولت معرفی و تجلیل شدند.

بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی‌های صورت گرفته، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های برتر در کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

اداره کل امور مالیاتی به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، شرکت توزیع نیروی برق به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها و تعزیرات حکومتی به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه عمومی و قضائی تجلیل شدند.

اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سلامت به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، عنوان دستگاه برتر را از آن خود کردند.

سپاه انصارالرضا (ع) به عنوان دستگاه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عفاف و حجاب، دانشگاه بیرجند به عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار سال "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"، شرکت گاز به عنوان دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در بهبود محیط کسب و کار و ایجاد اشتغال، شرکت آب و فاضلاب به عنوان دستگاه برتر در اجرای توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری و بسیج سازندگی نیز به عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار دولت مردمی و محرومیت زدایی تقدیر شدند.

اداره کل اطلاعات، فرماندهی انتظامی، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز به عنوان دستگاه‌های منتخب هفته دولت معرفی و تقدیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی