جزئیات برگزاری قرعه کشی ایران خودرو در دوشنبه 18 مهر ماه


جزئیات برگزاری قرعه کشی ایران خودرو در دوشنبه 18 مهر ماه

قرعه کشی ایران خودرو برای خودروهای دنا پلاس، پژو پارس، سورن پلاس، تارا دستی و اتوماتیک در روز دوشنبه 18 مهر 1401 برگزار خواهد شد. گروه صنعتی ایران خودرو در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات خود دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته، دنا...

قرعه کشی ایران خودرو برای خودروهای دنا پلاس، پژو پارس، سورن پلاس، تارا دستی و اتوماتیک در روز دوشنبه 18 مهر 1401 برگزار خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات خود دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو پارس سال و سورن پلاس را با موعد تحویل سه ماهه و با قرعه کشی به مشتریان عرضه کرد. در طرح پیش فروش این خودروساز نیز خودروهای دنا پلاس توربوشارژ 6 سرعته با فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، رانا پلاس، تارا اتوماتیک و تارا دستی با قرعه کشی به بازار عرضه شدند.

جزئیات برگزاری قرعه کشی ایران خودرو

مراسم قرعه‌کشی این محصولات قرار است به شکل زنده در روز دوشنبه 18 مهر 1401 از سایت ایران خودرو به آدرس ikco.ir و کانال رسمی این شرکت در آپارات به آدرس ikco_ir پخش شود. نتایج قرعه کشی پس از این که فرایند قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی تایید شد، از طریق سایت فروش این شرکت خودروسازی به آدرس esale.ikco.ir اعلام می‌شوند.

گفتنی است برندگان قرعه کشی فقط سه روز فرصت خواهند داشت تا طبق بخشنامه وجه خودرو را واریز کنند. اگر در این سه روز فرایند واریز وجه انجام نشود، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)