فرمانداری‌های کرمانشاه تا ماه آینده به فیبرنوری متصل می شوند


فرمانداری‌های کرمانشاه تا ماه آینده به فیبرنوری متصل می شوند

کرمانشاه- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: فرمانداری‌های کرمانشاه تا ماه آینده به فیبرنوری متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرتاش بعد از ظهر یکشنبه نشست کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان کرمانشاه اظهار کرد: پیشرفت گسترده تکنولوژی، دنیای امروز را به یک دهکده جهانی شبیه کرده است و در این شرایط ایران اسلامی هم در کار و تلاش جهادی برای دستیابی به پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: کمیته فناوری نقشی محوری در شکل گیری دولت الکترونیک در استان‌ها دارد و به فراهم شدن بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و شفاف‌تر به شهروندان کمک می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در دولت الکترونیک با حذف امضاهای طلایی، زمینه حذف بسیاری از رانت‌ها و فسادهای اداری را فراهم می‌کند و افزایش رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

مهرتاش با تاکید بر اینکه توسعه دولت الکترونیک اگر در یک بستر امن اجرایی شود توسعه آفرین خواهد شد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که با خرابکاری و استفاده از بدافزارها و اخلال در خدمات عمومی، امنیت روحی و روانی مردم را بر هم بزند و در جامعه ایجاد نارضایتی کند که با ارتقای امنیت شبکه از این ترفند دشمن جلوگیری کنیم.

وی از فراهم شدن زیرساخت فیبرنوری تمامی فرمانداری‌های استان کرمانشاه تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: انجام این پروژه از اولویت‌های مدیریت ارشد استان طی ماه‌های اخیر بوده است و طبق وعده اداره مخابرات استان تا ماه آینده فرمانداری‌ها از زیرساخت فیبرنوری بهره مند می‌شوند و بستر ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مردم فراهم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی