ارزیابی 51 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی


ارزیابی 51 دستگاه اجرایی خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی

بیرجند_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از ارزیابی ۵۱ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی ظهر یکشنبه در مراسم استانی جشنواره شهید رجایی گفت: آئین تقدیر از دستگاه‌های برتر سال ۱۴۰۰ در قالب جشنواره شهید رجایی در سه مرحله ملی با حضور رئیس جمهور، با حضور معاون رئیس جمهور و دستگاه‌های اجرایی و مرحله استانی با حضور استانداران برگزار می‌شود.

وی افزود: فلسفه برگزاری جشنواره شهید رجایی، ارائه الگویی از نگاه شهیدان دولت رجایی و باهنر است و در واقع این جشنواره ویترینی از عملکرد یک ساله دولت است که هرچند در یک روز برگزار می‌شود اما فرایندی چند ماهه دارد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی با نگاه تعاملی با دستگاه‌ها و بر اساس شاخص‌های مشخصی برگزار می‌شود، بیان داشت: همه اقدامات مورد نظر در شورای راهبردی به ریاست استاندار و با خود ارزیابی دستگاه‌ها و پایش شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مرحله بعد تأیید داده‌های مورد نظر انجام و در نهایت بعد از بررسی آنها در استان و استخراج نتایج، ارسال آنها به تهران انجام می‌شود.

جهانشاهی با اشاره به اینکه به دلیل وجود مشکل در سامانه، نتایج با تأخیر مشخص شد، گفت: ۵۱ دستگاه خراسان جنوبی در این جشنواره مشارکت کردند که از ۱۴ دستگاه اجرایی برتر و چهار دستگاهی که اقدامات شایسته‌ای در هفته دولت انجام دادند، تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی«استفاده از ظرفیت‌های مردمی است»، افزود: از استانداری، بهزیستی و ستاد اقامه نماز استان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مردمی تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت شفافیت، نتایج جشنواره شهید رجایی در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا همه صاحب نظران و نخبگان نظرات خود را در این باره برای ما ارسال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی نیاز امروز را هوشمند سازی دولت اعلام کرد و گفت: نگاه بخشی سبب می‌شود که مشکلات موجود را نتوانیم حل کنیم لذا یک پارچه سازی سامانه‌ها در اولویت کار دولت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده