روزانه 660 تماس تلفنی مردم خراسان جنوبی با پلیس عملیاتی شد


روزانه 660 تماس تلفنی مردم خراسان جنوبی با پلیس عملیاتی شد

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روزانه ۶۶۰ تماس مردمی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در استان عملیاتی شده است، گفت: این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید در دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با تشکر از حضور مدیران اقتصادی استان در جمع سربازان ولایت بیان داشت: با فعالیت ۸ پلیس تخصصی و رده‌های پشتیبانی در حال ارائه خدمت به مردم هستیم.

سردار ناصر فرشید ادامه داد: خدا را برای توفیق خدمتگزاری به مردم و جلب اعتماد آنها شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۶۰ تماس مردمی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را عملیاتی می‌کنیم، افزود: این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

وی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی حرف اول را می‌زند، عنوان کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم تا دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اذعان به اینکه ۴۶ درصد دستگیری‌های مجموع جرایم در استان افراد بیکار بوده‌اند، تصریح کرد: ما جان خود را کف دست گرفته‌ایم و برای حفظ آرامش و امنیت مردم کوتاه نخواهیم آمد.

سردار فرشید با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی بیان داشت: اگر پلیس تضعیف شود یعنی مردم در مقابل خلاف‌کاران خلع سلاح شده‌اند.

وی به آمار یکسال گذشته تصادفات استان هم اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ تصادف خسارتی، فوتی و جرحی در استان رخ داده است.

به گفته وی در این تصادفات ۳۱ نفر در شهرهای استان و ۲۷۱ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: باید در کنار هم برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !