امنیت زیر بنای توسعه کشور / قدردان خدمات نیروی انتظامی هستیم


امنیت زیر بنای توسعه کشور / قدردان خدمات نیروی انتظامی هستیم

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه کشور است، گفت: قدردان خدمات نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح دوشنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا با تبریک هفته فراجا به فرمانده انتظامی استان و تمامی خدمتگزاران آن بیان کرد: نیروهای انتظامی در همه شئونات زندگی مردم اعم از برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی و در رسیدگی به امورات جاری مردم اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر به نیروهای انتظامی ظلم شد، بیان داشت: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند که قدر دان زحمات آنها هستیم.

وی عنوان کرد: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد از این رو تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقای امنیت و آرامش است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی همچنین با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: حفظ وحدت، نیاز اساسی کشور در برهه حساس کنونی است.

ذاکریان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه پیشرفت و توسعه است، بیان داشت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بدون حفظ آرامش، امنیت و وحدت در کشور محقق نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی